Mottó: "Az óvodával, annak zenéjével foglalkozni nem mellékes kis pedagógiai kérdés, hanem országépítés." (Kodály Zoltán)

2010. október 4., hétfő

Elkezdődött!

Ma elkezdődött a zeneovi :)
Aki figyelt, láthatta, hogy hétfőre nem volt betervezve alkalom, ám az 1-es oviból 36 gyerek jelentkezett, muszáj volt még egy időpontot beiktatni :)

Tehát, hétfőnként néptánc előtt régi ismerősökkel fogok együtt lenni, többségük járt hozzám tavaly is. Nagyon örültünk egymásnak, bár a 8 főből csak 4-en voltak. Sajnálom, hogy nem tudtam időben szólni, nekem kellett végül beosztani, a 36 gyerek a négy csoportból melyik napokon fog járni.

Szerdánként jönnek a középsősök plusz a vegyes csoportból való gyerekek, ha mindenki ott lesz, 15-en zsúfolódunk össze!

Péntekenként pedig a tavalyi középsősökkel találkozok, közülük is többen jártak múlt évben :)
________________________________________________________________

Ma egy kis ismétlés volt, kihívás lesz lekötni a figyelmüket azoknak, akikkel tavaly szinte mindent tanultunk már! A fiúk igencsak keresgélik a határokat, nehéz volt rávenni őket, hogy csinálják, amit kérek, így nem tudtam lemérni, megy-e az egyenletes tapsolás, vagy a tá-titi.
Néhány ismert éneket vettünk elő, őszre hangolva; felelevenítettük az egyik tavalyi körtáncot:


Ritmushangszereket is vittem, újakat is szereztem :)
Ezeket megnevezzük, meghallgatjuk, hogyan szólnak.

Furulyával eljátszottam az Eresz alól fecske fia-t, remekül kitalálták, el is énekeltük, mutogattuk együtt :) Végül Medvevadászatra mentünk, ennek még mindig nagy a sikere, de máskor írom le ;)

Összességében ügyesek voltak, és van pár új ének, mese a tarsolyomban idénre ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése