Mottó: "Az óvodával, annak zenéjével foglalkozni nem mellékes kis pedagógiai kérdés, hanem országépítés." (Kodály Zoltán)

2010. október 15., péntek

Újra csütörtök

Nagyon sokan vagyunk, mégis nagy a rend és fegyelem. Egy kisfiúval "csatázok" csupán, ő tavaly is járt, és meglehetősen nem azt csinálja, amit kéne, lehetőleg épp az ellenkezőjét. A lányok ezen vihognak, mire ő még inkább műveli.
Azt hiszem, elő kell vennem a szigorúbb énemet!

Lezártam egyébként a csütörtöki jelentkezési lehetőségeket, mert bár félretoltam az asztalokat, mégsem tudunk normálisan körbeállni.

Közben kiderült, középsősöket is engednek, szerencsés lenne, ha a kimaradt keddre ők jelentkezhetnének... egyelőre az óvoda nemigen tett ki tájékoztatást erről, sebaj, majd magam intézem...

A lényeg, hogy ismét jó volt a hangulat, a bevezető játékok után megismerkedtünk Tá papával és Titi mamával. Többféleképp bemutattam őket, több mondókán keresztül megkülönböztettük a lassú léptű Tá papát és a gyorsan járó Titi mamát.

Egyelőre a hétfői csoport menetrendjét követem, idővel eltérünk majd, mert a hétfőiek egy kivétellel jártak hozzám tavaly; itt viszont több, mint a fele csapat teljesen új!

Volt karmesteres játék is, Csön csön gyűrű játék (ezek leírását lsd itt).

A csekkeket elfelejtettem magammal vinni, következő héten mindenki megkapja a magáét! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése